Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Буряченко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Буряченко Н. 
Вивчення іноземної мови за допомогою синхронного 3D віртуального середовища [Електронний ресурс] / Н. Буряченко // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.386 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Буряченко Н. І. 
Подолання лінгвістичних і дидактичних труднощів у вивченні іноземної мови як засіб формування пізнавальної самостійності студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації [Електронний ресурс] / Н. І. Буряченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_15
Розкрито зміст поняття «пізнавальна самостійність». Проаналізовано причини виникнення труднощів у вивченні іноземної мови та знайдено способи їх подолання. Зазначено, що використання наочності є позитивною мотивацією для студентів у вивченні іноземної мови. Наголошено, що подолання труднощів, пов’язаних з індивідуальними особливостями і потребами студентів, вимагає розробки варіативних вправ, навчальних ситуацій і добору методів навчання, які створюють умови для формування пізнавальної самостійності.Раскрыто содержание понятия «познавательная самостоятельность». Проанализированы причины возникновения трудностей в изучении иностранного языка и найдены способы их преодоления. Отмечено, что преодоление трудностей, связанных с индивидуальными особенностями и потребностями студентов, требует разработки вариативных упражнений, учебных ситуаций и подбора методов обучения, которые создают условия для формирования познавательной самостоятельности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.246 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Буряченко Н. 
Використання дошки Miro як засіб підвищення ефективності навчання англійської мови у фаховому коледжі [Електронний ресурс] / Н. Буряченко // Молодь і ринок. - 2022. - № 9-10. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_9-10_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.254 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського