Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Буряченко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Буряченко Н. Вивчення іноземної мови за допомогою синхронного 3D віртуального середовища [Електронний ресурс] / Н. Буряченко // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_31
| 2. |
Буряченко Н. І. Подолання лінгвістичних і дидактичних труднощів у вивченні іноземної мови як засіб формування пізнавальної самостійності студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації [Електронний ресурс] / Н. І. Буряченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_15 Розкрито зміст поняття «пізнавальна самостійність». Проаналізовано причини виникнення труднощів у вивченні іноземної мови та знайдено способи їх подолання. Зазначено, що використання наочності є позитивною мотивацією для студентів у вивченні іноземної мови. Наголошено, що подолання труднощів, пов’язаних з індивідуальними особливостями і потребами студентів, вимагає розробки варіативних вправ, навчальних ситуацій і добору методів навчання, які створюють умови для формування пізнавальної самостійності.Раскрыто содержание понятия «познавательная самостоятельность». Проанализированы причины возникновения трудностей в изучении иностранного языка и найдены способы их преодоления. Отмечено, что преодоление трудностей, связанных с индивидуальными особенностями и потребностями студентов, требует разработки вариативных упражнений, учебных ситуаций и подбора методов обучения, которые создают условия для формирования познавательной самостоятельности.
| 3. |
Буряченко Н. Використання дошки Miro як засіб підвищення ефективності навчання англійської мови у фаховому коледжі [Електронний ресурс] / Н. Буряченко // Молодь і ринок. - 2022. - № 9-10. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_9-10_28
|
|
|